روزمره یک بانو

روزمره یک بانو

روزمره یک بانو

روزمره یک بانو

بنام خدا

یک دو سه امتحان میکنم یک دو سه امتحان میکنم

بعد سیزده ماه وبلاگ نویسی بالاخره از بلاگفای عزیز اسباب کشی کردم و پا به آسمان بلاگ گذاشتم . با اینکه محیطش برام غریبس ولی با توجه به انعطاف پذیری شخصیتیم مطمئنم زود بهش اخت میشم. دوستای زیادی تو خونه قبلی پیدا کرده بودم که سعی میکنم آدرس جدید رو بهشون بدم. مهمترین مطلبی که باید خاطرنشون کنم اسم بلاگ قبلی و فرقش با جدیدیه است. تو وب قبلی خودمو ماهی صدا میکردم ولی اینجا خواستم که ماهیگیر باشم. میگن آدم هرروزش باید با روز دیگش فرق کنه و صد البته که این حرکت باید رو به جلو باشه. نمیگم ماهیگیر بودن خوبه ولی بین صید شدن و صید کردن کلی فاصلست. در هر حال هر کی بیاد خونه جدیدم بهش خوش آمد میگم. اینم آدرس قبلی :http://tasmimekobra93.blogfa.com/

نظرات 4 + ارسال نظر
honey یکشنبه 17 خرداد 1394 ساعت 05:19 ب.ظ http://honeydokht.blog.ir

خونه نو مبارک
چقدر محیط بلاگ اسکای وشگله من بلد نیستم وبلاگم رو خوشگل کنم
واسه همین دوستش ندارم و کم مینویسم
ماهیگیر عزیزم خوشحالم که بازم میشه بخونمت
دختر گل رو ماچش کن از طرفم

خوش اومدی

Popol یکشنبه 17 خرداد 1394 ساعت 05:22 ب.ظ

ب من چ ماهی یا ماهیگیر!!!! مامااااااااان منی

عروسک منی

دخترک دوشنبه 18 خرداد 1394 ساعت 01:37 ب.ظ

وااااااااای اینجا کجاس؟من کیم؟
خیلی تبریک جای نو محیط نو ماهیگیر شدن و این چیزا
منم برم یه فکری به حالِ خودم کنم
راستی داشتم فکر میکردم چه خوب شد شماره های همو داشتیم تقریبا قبل از اشکال بلاگفا این کارو کردیما شانس آوردیم

وای دخترک. چه خوبه که اومدی دوباره دور هم جمع شیم.

افسانه سه‌شنبه 19 خرداد 1394 ساعت 04:00 ب.ظ

سلام ماهی جان. منزل نو مبارک! ولی اینجا انگار یه جوریه، آدم غریبی میکنه. به هر حال ممنونم که آدرس جدیدیت رو من دادی.(یه عالمه بوس)

مرسی که اومدی عزیز دلم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد