روزمره یک بانو

روزمره یک بانو

روزمره یک بانو

روزمره یک بانو

عمه کوچیکه

با اینکه دیشب خوب خوابیده بودم اما صبح خیلی سرحال نبودم .واقعیتش عوارض ناراحتی دیروز بود. با یه دوش آب گرم رخوت رو دور کردم اما روحم آروم نشد. از خونه زدم بیرون . دوس نداشتم تو اون حال کسی منو ببینه واسه همین یه بیست دقیقه ای چرخیدم. نمیدونم چی شد سر از خونه عمه کوچیکم دراوردم. این عمه کوچیک 47سالشه. اگه میگم کوچیک نسبت به بقیه عمه ها.

 از قیافم فهمید که حالم خوب نیست و ازم پرسید چیکار کنه حالم خوب شه. گفتم بذار یکم بخوابم و همونجا وسط هال دراز کشیدم. رفت تو اشپزخونه و یه سفره رنگین صبحونه برام چید. تو اینجور مواقع هیچ چیزی به اندازه خوردن منو آروم نمیکنه. خوردم خوردم خوردم. در حد انفجار. ولی حالم خوب شد. بعدش دوباره کف هال دراز کشیدم و سعی کردم از خونش انرژی بگیرم. همینجوریم شد. الحمدلله خیلی بهترم .

برای دخترک یه خرگوش گرفتم .گذاشتش تو قفس تو بالکن. واسه ناهار میخواستم سالاد درست کنم دیدم بقچه کاهو ها خالیه. همه رو داده به خرگوشه .  بعد هم با شامپو شستش. دیگه چه خرابکاری کرده بعدا صداش دربیاد هنوز معلوم نیست.

نظرات 4 + ارسال نظر
honey سه‌شنبه 19 خرداد 1394 ساعت 09:18 ب.ظ http://honeydokht.blog.ir

مگه قرار نبود لاغر شی؟
پرخوری عصبی چی میکگه این وسط؟
ماهی خرگوش نداشتم تاحالا
جیش نمیکنه خیلی؟
باحاله ها حتما خانوم سادات کلی الان کیف میکنه یه بچه زنده گوگوری داره که میشه بش غذا بده و حمامش کنه

جبران کردم بعدش. ناهار کم خوردم. دو ساعت و نیم دوچرخه سواری کردم.
دائما داره شست و شورش میکنه. زیر قفس یه سینی گذاشته و گرنه زندگیمو به نجاست میکشه.

matin چهارشنبه 20 خرداد 1394 ساعت 12:43 ق.ظ

salamm , na hich khabari nadaram ,email ham na, in blogfa nemikhad dorost she ? degh umadim , akheiiii khargush :)

فردا از خرگوشه یه عکس میذارم.
چه بد که دیگه نمیتونیم آنا رو پیدا کنیم.

دخترک پنج‌شنبه 21 خرداد 1394 ساعت 02:55 ق.ظ

وااااااااااااای من کلی خرگوش داشتم توی دوران زندگیم خیلی نازن دلت میخاد فشارشون بدی
خوب دیگه خودت خریدی حالا هم منتظر این شیرین کاریا باش
ایشالله همیشه پرازانرژی باشی

نیلوفرجون شنبه 30 خرداد 1394 ساعت 06:46 ب.ظ http://talkhoshirin2020.blog.ir

چه عمه خوب و نازنینی داری،خوش به حالت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد