روزمره یک بانو

روزمره یک بانو

روزمره یک بانو

روزمره یک بانو

پول

آی از دست این مردا. خدا نکنه چشمشون بیفته که دوزار پول داری. دائما میگن حالا تو خرج کن بعد من بهت میدم. حالا هی باید صورت بنویسی هی میگه میدم دیگه. تا اینکه دیگه روت نشه بگی. یا یه ناراحتی پیش بیاد بزور ازشون بگیری.

اینجور مواقع باید بگی از فلانی گرفتم تا بتونی بدون رودربایستی پولو بگیری که اکثرا هم باید بگی از خواهرم گرفتم که واسه اینکه زیر بار دین خواهرزن نرن فوری بگن بگیر ببر بهش بده.

قبلنا کارتخونای دفتر به حسابای من وصل بود و هروقت نیاز داشتم از کارت برمیداشتم. اما از پارسال که دیگه من دسته چک نگرفتم و کلا حسابام بجورایی غیر فعال شد همسر کارتخونها رو به حساب خودش متصل کرد در نتیجه باید برای خرید ازش پول بگیرم . چقدرم ازین کار متنفرم. حالا وقتایی که بیرونم براش اس میدم پول . میگه دسترسی به بانک ندارم اگه داری از خودت خرج کن بعدا برات کارت به کارت میکنم. منم از منبع درامد خودم خرج میکنم و میگم از خواهرم گرفتم. گاهی پیشش به خواهرم زنگ میزنم که برام اینترنتی پول بریز .خواهرجان میدونه که این الکیه و میگه باشه شماره کارت بده. بعد از همسر میگیرم و دوباره کارت خودمو شارژ میکنم. این موضوع در مورد من و خواهر یا بالعکس وجود داره. امان از دست این مردا. برای دوزار پس انداز باید چه کلکایی جور کنیم.

نظرات 6 + ارسال نظر
matin چهارشنبه 20 خرداد 1394 ساعت 07:57 ب.ظ

docharkheh be mashin bastan sakht nist? man kheili dust daram docharkheh savari ro , vali haml o naghl docharkhe sakhte vasamun , ma ke har bar chiz pish biad be jaye ham hesab konim, hei migim mirizam be hesabet, ta akharesh ye ja dg bi hesab shim :D i

honey چهارشنبه 20 خرداد 1394 ساعت 10:37 ب.ظ http://honeydokht.blog.ir

شما حسابتون فرق داره؟
طبق شرع خب حق داری اموال و دارایی جدا داشته باشی برای خودت
اما چیزی که من از وقتی شناخت پیدا کردم تو خانواده دیدم مامانم و بابام پولشون یکی بوده
وقتی حقوق واریز میشه مامان حسابداره خونست به همه پول میده
اینجوری حساب کتابها مشخصه
مامان اگر خرج یهویی پیش بیاد که خب کارتش هست برا خرج های از پیش تعیین شده هم که بودجه در نظر گرفته شده
اما این حقه خواهر زن جان هم خوب چیزیه ها من خواهر ندارم چیکار کنم؟

نه حسابمون فرق نداره. ولی من دوس ندارم ریزه خرج کرد خونه از پول من باشه. با اینکه تموم پولمو برای هزینه های خاص خونه خرج میکنم ولی وقتی بخوان ازم بزور بگیرن میگم ندارم.
فردا به همسرت بگو از من گرفتی

افسانه پنج‌شنبه 21 خرداد 1394 ساعت 12:01 ق.ظ

واقعا نمیدونم چرا مردا اینجورین. همسر منم دقیقا همین طوره. فکر میکنم ته دلشون از استقلال همسرشون میترسن و دوست دارن خانما همیشه بهشون وابسته باشن. منم مثل شما اکثرا میگم از خواهرم قرض گرفتم. خخخخ

پس این قانون همه جاییه

dokhtarak پنج‌شنبه 21 خرداد 1394 ساعت 02:48 ق.ظ

یعنی این قضیه همه گیره؟من توی دوستای خارج از نت هم دیدم
منم فکر کنم باید بگم از ماهیگیر جان گرفتم
یا ترفندِ مادرِ هانی هم خوبه هااااااا

نیلوفرجون شنبه 30 خرداد 1394 ساعت 06:50 ب.ظ http://talkhoshirin2020.blog.ir

کاش زودتر ازاینا این پست رو میخوندم،نمیدونی تا حالا چقد پول دادیم به شوهرجان ووپس نگرفتیم:گریه

دخترک سه‌شنبه 9 تیر 1394 ساعت 04:29 ب.ظ http://btightfutureee.blogsky.com

وای نمیدونم بخندم یا گریه کنم
من مجردم ولی هرچی مرد دور و برم دیدم این مدلیه، بنظرمن مرد اصلا نباید از جانب زن اسودگی مالی حس کنه
زنی که خرج نداره واسه مردش ارج نداره... نمیدونم چرا مردا این مدلی ان

باز اشکم درومد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد