روزمره یک بانو

روزمره یک بانو

روزمره یک بانو

روزمره یک بانو

قهر

یکی دوروزه با همسر صمیمی نیستیم. هر دفعه که باعث ناراحتیم شده و من رنجیدم تا اومده یک کلمه حرف زده کشش ندادمو زود تمومش کردم.انگار نه انگار.من اهل جدل نیستم و حتی مواقعی که ناراحتم دعوا نمیکنم. تو خودم میریزمو اونم اینو میدونه. حتی عامل ناراحتی رو هم به زبون نمیارم. وقتی هم اون میاد  و در مورد یه چیز دیگه حرف میزنه ناراحتیمو فراموش میکنم. ولی این دفعه دیگه تصمیم دارم قهرمو ادامه بدم. نه اینکه موضوع این سری بدتر از موضوعات پیشه. میخام بفهمه که هربار چقدر ناراحت میشدم. بارها تکرار کرده اگه دعوامون نمیشه من کاری نمیکنم که تو ناراحت شی. در صورتیکه این منم که سریع میگذرم. البته منتی هم سر کسی ندارم. حوصله بحث ندارم و آرامش رو به هرخواسته ای ترجیح میدم. ولی الان از دستش ناراحتم و قصد هم ندارم باهاش خوب شم. دعوا هم نمیکنم. فقط بیشتر وقتم رو تو سکوت میگذرونم و خیلی خشک و سرد در حد بله و خیر جواب میدم.  بعد این همه سال زندگی چقدر روحیم ضعیف و شکننده شده. افسرده ام  خیلی  دلم مرخصی میخاد کاش میشد

نظرات 4 + ارسال نظر
dokhtarak یکشنبه 24 خرداد 1394 ساعت 12:10 ق.ظ

بعضی اوقات قهرم مزه میده ها
شاید زودتر باید این رویه رو پیش میکشیدی که فکر نکنن کاری نمیکنن که باعث ناراحتی بشه
اون موقع شاید دیگه تکرار نمیشد و واقعا هم دیگه این کدورتا پیش نمیومد

افسانه یکشنبه 24 خرداد 1394 ساعت 03:00 ب.ظ

ماهی جون این خوبه که بیشتر وقتا گذشت میکنی ولی گاهی اوقات لازمه که به همسرت بگی از چی ناراحت شدی. اکثر خانمها فکر میکنن آقایون باید خودشون بفهمن که چه چیزی باعث ناراحتی اونا شده اما تا بهشون نگی اصلا متوجه نمیشن. امیدوارم حالت زودتر خوب بشه.

dokhtarak سه‌شنبه 26 خرداد 1394 ساعت 11:16 ق.ظ

pas kojaii nazaratam ke taeed nakardi

برمیگردم . به زودی

dokhtarak چهارشنبه 27 خرداد 1394 ساعت 07:53 ب.ظ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد