روزمره یک بانو

روزمره یک بانو

روزمره یک بانو

روزمره یک بانو

همه دختران من

دیروز از دخترک نوشتم. امروز از متین مینویسم که اون سر دنیاست ولی دل من پیش اونه. از هانی مینویسم که منتظرم زنگ بزنه و خبر قبول شدن تو مصاحبشو بده. از افسانه مینویسم که هیچی ازش نمیدونم ولی چون دختری از سرزمین منه دوستش دارم. از نگار که نامزدش تو شهری نزدیک به من  دانشجوئه و بزودی تو لباس عروس میبینمش. از نسرین چشم تیله ای دختری از دیار نصفه جهان. و .......

همتونو مثل دخترام دوست دارم و با شادیاتون میخندم و با غمهاتون غصه میخورم. همیشه شاد باشید.

نظرات 6 + ارسال نظر
نگار پنج‌شنبه 28 خرداد 1394 ساعت 09:02 ب.ظ

تو فقط مال خودمی دلم نمیخاد تورو با کسی شریک شم حداقل همین بار مااااااادر مال من باش ❤️ الان دم اذانه و اشکام میاد... دعا کن

matin جمعه 29 خرداد 1394 ساعت 12:01 ق.ظ

MerC azizam , kheili lotf dari , manam hamishe be fekretam .:*

honey جمعه 29 خرداد 1394 ساعت 12:33 ق.ظ http://honeydokht.blog.ir

وای چه مامان مهربونی
راستی ماه مبارک بر شما گوارا باد
التماس دعا

dokhtarak جمعه 29 خرداد 1394 ساعت 02:24 ق.ظ

انشالله تو هم شاد باشی همیشه و کنارمون

nasrin khanom یکشنبه 31 خرداد 1394 ساعت 02:12 ب.ظ

Manam daram aros mishama,chand roz dg namzadime

آره؟ باریک الله.
آیکون رقص و شادی

دنیا شنبه 13 تیر 1394 ساعت 02:07 ب.ظ

راستِ که میگن از دل برود هر آنکه از دیده رود !

دنیا جونممممممممممممممممم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد