روزمره یک بانو

روزمره یک بانو

روزمره یک بانو

روزمره یک بانو

ماه رمضون

چند سال پیش ماه رمضون برا من مصادف بود با برنامه ریزی ورزشی. اون روزا که هنوز درگیری کاریم شدت نداشت قبل هر ماه رمضونی یه برنامه ورزشی برای خودم مینوشتم و ازونجا که همسر هم بدنسازی کار میکرد اونم پایه بود. عصرهای ماه رمضون دقیقا ساعات آخری که تقریبا بی رمق بودیم لباس ورزشی میپوشیدیم و برای اینکه حس ورزش بگیریم حتمن یه هد به پیشونیمون میبستیم که عجیب بهت احساس ورزش میده. پیشنهاد میدم امتحان کنید. بعد هم شروع میکردیم. از کیک بوکسینگ شروع میکردیم تا وزنه زدن و در آخر هم تمرکز (چی) . حس خیلی خوبی بود اون لحظه که خیس عرق میپریدیم زیر دوش و بعد هم از شدت گرسنگی سر سفره افطار همه چیو درو میکردیم. حس قشنگی بود. دیروز داشتیم با هم خاطراتمون رو مرور میکردیم و من تصمیم گرفتم یک ساعت قبل افطار به یاد گذشته ورزش کنم. بعد آشپزی پیاده رفتم تا یکم هویج و جعفری بگیرم و بعد ورزش کنم. اما بعد اومدن به حدی حالم بد شد که حالت تهوع بهم دست داد و تا لحظه افطار به حالت ضعف افتادم. بعد هم اینقده پرخوری کردم که بعدش دیگه نتونستم برم دوچرخه سواری. دیشب داشتم فکر میکردم که دیگه دارم پیر میشم و ناتوان. ولی بعد خودمو دلداری دادم که اون وقتها ماه رمضون تو زمستون بود و روزا کوتاه . نه مثل حالا که تا ظهر هم بخوابی (اگه)تازه 8 ساعت دیگه باقی مونده.

پی نوشت: آدرس جدید دخترمelsa1393.blogsky.com

نظرات 5 + ارسال نظر
آنا جمعه 29 خرداد 1394 ساعت 01:03 ب.ظ http://aamiin.blogsky.com/

کیک بوکسینگ دم افطار؟ باید واقعا به شما گفت خدا قوت.

dokhtarak جمعه 29 خرداد 1394 ساعت 02:17 ب.ظ

واااااای چه قدر اکتیو من گشنم باشه هیچ کاری نمیتونم انجام بدم
میشه موقع افطار کم بخوری بعد ورزش کنی و سحر رو حسابی بخوری.ولی در کل خیلی طولانیه دیگه هوا هم که افتضاح گرم
قبول باشه

آنا شنبه 30 خرداد 1394 ساعت 12:21 ب.ظ http://aamiin.blogsky.com/

نوشته بودید همدیگه را پیدا کردیم. اما من ماهیگیری یادم نیست.

honey شنبه 30 خرداد 1394 ساعت 12:29 ب.ظ http://honeydokht.blog.ir

جالبه
من این دوروز که گذشت رو تو خونه بودم احساس ضعف نکردم
اما برا افطار هم اصلا حریص نبودم
گمانم از اثرات یکی دو روز روزه داری رجب و شعبان باشه
شایدم هنوز بدنم گرمه
نمیدونم
حالا این هفته عصرها کلاسم دارم معلوم میشه که ضعف و حرص بعدش بم دست میده یا نه
ماهی ورزش قبل افطار رو تجربه کردم اما نه انقدر شدیدش رو
چند سال قبل اروبیک میرفتم
پارسالم 1ساعت قبل اذان هولاهوپ میزدم
امسال اما همت نکردم تا حالا

دخترک شنبه 30 خرداد 1394 ساعت 02:52 ب.ظ

کلا واسه من یه سوال پیش اومد.اصلن ورزش قبل از افطار خوبه یا بد؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد