روزمره یک بانو

روزمره یک بانو

روزمره یک بانو

روزمره یک بانو

جوونی

امشب مادر همسر زنگ زد که دخترک رو بفرست با من مسجد . منم حسسسساسسسسسسسس. خیلی خوشحال شدم. هوا یکم باد بود. هنوز مردم نیومده بودن تو خیابونا. پیاده دخترک رو بردم رسوندم دست مادربزرگش و الفرار......آی حال داد. اولش یکم پیاده روی کردم. بعد هم یکی از دوستام زنگ زد و گفت بریم یه چرخی بزنیم. سر راه هم یک دوست مشترک رو سوار کردیم و دوباره احساس جوونی بم دست داد. من نشستم پشت فرمون و اولش یکم تو کمربندی شهر چرخیدیم و اینو گوش کردیم . با گوش کردن این آهنگ اونم با صدای بلند و همخونی باهاش حالم بهتر شد. انگار ناراحتی با پدال گاز داشت از بدنم خارج میشد تا حدی که اشکام بی اختیار میومد. خودم نمیفهمم چمه؟ اون لحظه ای هیجانم به اوج رسید که دوستم وقتی دید دارم گریه میکنم بجای دلداری گفت مشت میزنم تو چشمتا. هم میخندیدم و هم گریه میکردم. خلاصه امشب کلی حال کردم.

راستش خیلی خوشم نمیاد همش غمنامه بنویسم. دوست دارم شمارو هم تو شادیام شریک کنم. امشب شبه خنکیه. جای همتون خالی. راستی اون آهنگه تقدیم به من تقدیم به شما تقدیم به همه. حتمن تو ماشین گوش کنید. خیلی فاز میده.

نظرات 10 + ارسال نظر
مَن‌ها سه‌شنبه 2 تیر 1394 ساعت 01:16 ق.ظ http://manha.blogsky.com/

چرا غمگینی؟

غمگین نیستم. فقط خسته ام

dokhtarak سه‌شنبه 2 تیر 1394 ساعت 02:50 ق.ظ

واااااای منم حسِ این ماشین بازیا و آهنگ گوش دادنا و فریاد زدنا با آهنگ بهم دست داد
خیلی فااااز میده
یه جورایی آدم تخلیه میشه
چه خوووووب که بهتری
این آهنگ رو نتونستم از این لینکی که گذاشتی دانلود کنم الان از جای دیگه دانلود میکنم

اگه نشد برات میل میکنم

دخترک سه‌شنبه 2 تیر 1394 ساعت 02:51 ق.ظ

دارم گوش میکنمش
حرفاااااات دنیایی داره که..
خیلی ممنون
اگه با من باشی..

بوس

تارا سه‌شنبه 2 تیر 1394 ساعت 07:54 ق.ظ http://dokhtarekhoone.persianblog.ir

الان من عاشق مدل دلداری دوستتون شدم که

میبینی تو رو خدا.

Matin سه‌شنبه 2 تیر 1394 ساعت 09:36 ق.ظ

اگر فکر می کنی که بعضی از رفتارهای دخترت رو دوست نداری با یه مشاور مشورت کن ، گاهی اوقات ما نا خواسته حرکت هایی می کنیم که اثرش این میشه ، حتی مثلا توجه زیاد،

نمیفهمم بخدا

نیلوفرجون سه‌شنبه 2 تیر 1394 ساعت 12:01 ب.ظ http://talkhoshirin2020.blog.ir

دلداری دوستتون محشر بودا.

آدم چن تا ازین دوستا داشته یاشه دشمن لازم نداره

dokhtarak سه‌شنبه 2 تیر 1394 ساعت 12:47 ب.ظ

این بلاگفا هنوز با نام کاربری من مشکل داره
به نظرم هنوز کامل درست نشده فقط این کارو کردن یکم اعتراض بلاگرا شاید کمتر شه

منم همین مشکلو دارم

افسانه سه‌شنبه 2 تیر 1394 ساعت 04:48 ب.ظ

به به چشمم روشن، دخترک رو از سرت باز میکنی و میری ددر دودور؟ اگه به مادرشوهرت نگفتم!!

اگه به مادر شوهر من باشه تو اون لحظه هم که داری از کار زیاد جونت در میاد داری تفریح میکنی. اما امان از روزی که دختراش بخان برن یه کار بانکی انجام بدن. اون وقته که تا یک هفته باید استراحت کنن چون خستن و همه کارا رو اونا انجام میدن. میفهمی که؟

nasrin khanom چهارشنبه 3 تیر 1394 ساعت 12:34 ق.ظ

Ahang ali bod:-*
Ferestadam vase aghaye shohar basi haz bord

کار خوبی کردی. امیدوارم اونم خوشش بیاد.
راستی راستی جدیه؟

دنیا شنبه 13 تیر 1394 ساعت 03:43 ب.ظ http://dony

واى چقدر دلم برات تنگ شد ، یاد ایام بخیر.

منم دلم واست تنگ شده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد