روزمره یک بانو

روزمره یک بانو

روزمره یک بانو

روزمره یک بانو

تنبل

امروز موندم تو خونه. دیشب قبل خواب پرده ها رو کیپ کردم که نور نیاد و من بتونم بخوابم. اگه تو یک اطاق تاریک باشم و از یه روزنه مثل سوراخ کلید نور بیاد تو بیدار میشم و مغزم فعال میشه.نمیدونم بعضیا که بیدار میشن و دوباره خوابشون میبره سیستمشون چجوریه؟ تلفنها رم خاموش کردم. اما امان از یک مرد وابسته. تو خواب ناز بودم که صدا کرده بیدار شو بیا برام یه موسیقی پخش کن یکم ورزش کنم. به زبون چیزی نگفتم ولی تو دلم غر زدم . خوب اون سر شب میخابه . ولی  دیشب شب دوم بود که من بیخوابی داشتم. همین الان رفت از خونه بیرون . اومدم تو تخت تا ادای آدم تنبلارو درارم. هرچند میدونم خوابم نمیبره. تازه گلنار هم الان میرسه و واسه شستن چهارتا تیکه ظرف اینقده سرصدا میکنه. بعد هم جاروبرقی. هرچی هم بگی بخدا تمیزه. وسواس جاروبرقی داره. پرزهای فرش از بین رفته. اینم یه روز که من بدون دخترک تصمیم به استراحت داشتم. اصلا آرامش به من نیومده. پاشم برم دفتر . خدا خواب را برای من حرام کرده.

 

نظرات 4 + ارسال نظر
خانم توت فرنگی چهارشنبه 3 تیر 1394 ساعت 11:24 ق.ظ http://pasazvesal.blogsky.com

سلام
آرشیوتون رو خوندم یه سر هم به وب قبلیتون رفتم

از آشنایی باهاتون خوشحالم

خوش اومدین توت فرنگی خوشمزه

افسانه چهارشنبه 3 تیر 1394 ساعت 02:01 ب.ظ

آخه یعنی چی که همسرت اومده از خواب بیدارت کرده و شما هم هیچی نگفتی؟ خب یه اعتراضی میکردی حداقل، من اگه دو شب خوب نخوابم روز بعدش اصلا نمیتونم صحبت کنم!

کلا من آدم کم خوابیم. ولی امروز تصمیم داشتم صبح بخوابم

نیلوفرجون پنج‌شنبه 4 تیر 1394 ساعت 01:27 ق.ظ http://talkhoshirin2020.blog.ir

عوض شمامن میخابم خوبه خوابتون کمه،من از زیادی خوابیدن کسل میشم.

یکی دو ساعت خواب کاملا شارژم میکنه.
از خواب صبح پرهیز کنید. بجاش ظهر یه چرت کوتاه بزنید. خودبخود رو روال میفتید

دخترک پنج‌شنبه 4 تیر 1394 ساعت 03:39 ق.ظ

با اینکه فعالیتت زیاده اما کم خوابی؟

آره. با یکی دو ساعت خواب آماده 8 ساعت کار مفیدم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد