روزمره یک بانو

روزمره یک بانو

روزمره یک بانو

روزمره یک بانو

زن خونه

بیرون نرفتم. برا گلنار آژانس گرفتم و زود فرستادمش رفت. چقدر از سکوت خونه لذت بردم.موسیقی گوش دادم. عکسای اینستا نگاه کردم.با همسر تلفنی صحبت کردم. چشمامو آرایش کردم. ماست و پنیر درست کردم. دوچرخمو شستم و بعدش زنجیرشو روغن زدم. یکم خیاطی کردم. آلبالو پاک کردم واسه فریزر. چقدر دوس دارم زن خونه باشم. کارای مردونه خسته ام کرده. حال خوبی دارم و این انرژی مثبت رو  به همتون هدیه میدم.

نظرات 4 + ارسال نظر
سید چهارشنبه 3 تیر 1394 ساعت 03:08 ب.ظ http://www.land-afg.blogsky.com

سلام کارای مردونه بهتره و به نظر من با روحیات بعضیا سازگار تره

روحیه منم باهاش سازگاره ولی توی طولانی مدت خسته میشی. گاهی دلت میخاد به اصلت برگردی

نگار چهارشنبه 3 تیر 1394 ساعت 03:25 ب.ظ

مامان مریض شدم شدید

الهی بمیرم واست. چی شده نگار عزیزم؟

دخترک پنج‌شنبه 4 تیر 1394 ساعت 03:37 ق.ظ

هرکاریم کنی بازم بانوی خونه شمایی

هرکسی کو دور ماند از اصل خویش
باز جوید روزگار وصل خویش.
منم دنبال نشونه های زن بودن خودمم

افسانه پنج‌شنبه 4 تیر 1394 ساعت 09:38 ق.ظ

خوشحالم که حالت بهتره

عزیزم مرسی که به فکرمی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد