روزمره یک بانو

روزمره یک بانو

روزمره یک بانو

روزمره یک بانو

هوو

همسر اومده خونه و میگه چشمات چقدر خوشگل شدن. قبلنا که دخترک کوچیک بود بیشتر آرایش میکردم. البته وقتایی که خونه بودم . به خاطر شرایط شغلیم و سرو کله زدن با مردا بیشتر ترجیح میدم ساده باشم . دخترک یکم عقل رس که شد هروقت میرفتم جلو آینه یه دستی به صورتم بکشم میومد و اصرار میکرد همون کار رو براش بکنم. منم منصرف میشدم و به یه خط چشم کم و یکم ریمل تمومش میکردم . امروز چشمشو دور دیدم . مطمئنا الان که بیاد خونه میگه مامان مرسی که واسه من خودتو آرایش کردی. بچم خودشو دلداری میده . از قدیم گفتن دختر هوو مادره

نظرات 8 + ارسال نظر
مَن‌ها چهارشنبه 3 تیر 1394 ساعت 08:50 ب.ظ http://manha.blogsky.com/

خوشحالم روحیت بهتره.

مچکرم دوست من

خانم آبی چهارشنبه 3 تیر 1394 ساعت 10:38 ب.ظ http://mrsblue.blogsky.com

منم انقدر سر کار ارایش نکردم با ته مونده شب قبل هم که برم همه میگن تغییر کردی! آخی.. چه دختر بامزه ای داری

خانوم آبی عزیزم. خوش اومدی
نگو بامزه بگو آتیش پاره.

نیلوفرجون پنج‌شنبه 4 تیر 1394 ساعت 01:30 ق.ظ http://talkhoshirin2020.blog.ir

من یه بارچشامو خوجل کردم،همون که شوهرجان رسید گفت،چرا این شکلی شدی،به خوابم بیای سکته میکنم. ماهم دیگه آرایش نکردیم. عاشق دختربچه هام،دلم میخادمنم یه هوو مثل مال شما داشته باشم

دختر من چشم سیاهه با گیس بلند و صاف.
خدا قسمتتون کنه ایشالا.

دخترک پنج‌شنبه 4 تیر 1394 ساعت 03:36 ق.ظ

اسپند دود میکردی واسه خودتماشالله

ای شیطون.

نیلوفرجون پنج‌شنبه 4 تیر 1394 ساعت 04:26 ق.ظ http://talkhoshirin2020.blog.ir

پس خیلی خوشگله. فک کنم دختر من سفید و بور باموهای لخت باشه مثل خودم

عکسای درسا رو دیدم. ناز و دوست داشتنی. ایشالا خدا واست نگهش داره

matin پنج‌شنبه 4 تیر 1394 ساعت 06:11 ق.ظ

har chi bashe baradare , nemishe karish kard :(, salam mojadad , man hei miram o miam

کجا هستی ؟ برنامه اومدن به ایران نداری؟

افسانه پنج‌شنبه 4 تیر 1394 ساعت 09:46 ق.ظ

ماهی جان حکایت آرایش کردن شما برعکس بیشتر خانم هاست که آرایش بیرون رفتنشون بیشتر از توی خونه است، آفرین.

محیط کارم خیلی مردونست.

honey جمعه 5 تیر 1394 ساعت 01:38 ب.ظ

پس نظرم کو؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد