روزمره یک بانو

روزمره یک بانو

روزمره یک بانو

روزمره یک بانو

تنوع

گوشی همراه من یک گوشی معمولیه. واسه همین وایبر و اینستا و ....ندارم. اما رو لبتابم اینستا رو دارم و بدون اینکه بتونم به قول بچه ها گفتنی فالو کنم میتونم تصاویر رو ببینم. این شده یکی از تفریحهای این روزام. سایت غذاها -ورزشی -بعضی از آدمها و ...رو نگاه میکنم. یک آدرس دارم که نمیشناسم ولی هرروز به این پیج سر میزنم و از دیزاین خونه و غذا و کلا سلیقه اش کیف میکنم. من خیلی اهل خرید لوازم تزیینی نیستم ولی جدیدا با دیدن این پیج دلم یه چیزایی میخاد. این خانوم با اینکه تنهاست ولی برای خودش که غذا میذاره هم خیلی قشنگ تزیین میکنه و هم از ظرف و ظروف عجیب ولی شکیل استفاده میکنه که دوس دارم منم ازین کارا بکنم. مثلا قاشقهای رنگی رنگی داره که با هر ظرفی ست میکنه . قاشق چنگالای من همه استیلن و رنگی ندارم. ظروفم هم بیشتر سفیدن که یا بلورین یا آرکوپال . مثلا دور بعضی از ظروفش تور کتون چسبونده. یا تو ظرفایی شبیه برگ کوچولو لیمو یا زیتون میذاره .چن تا پرنده چینی داره که کنار ظرفهاشن. دلم ازین چیزا میخاد .

امروز بعد شستن سرویسهای بهداشتی چن تا شمع ضخیم با ترکیب رنگی نارنجی و زرد و سفید گذاشتم جلو آینه روشویی . احساس خوبی بهم دست داد. تصمیم دارم شروع کنم به خریدن تزیینی جات. دوس دارم یکم تغییر ایجاد کنم . فک کنم واسه روحیم خوب باشه

نظرات 4 + ارسال نظر
خانم توت فرنگی دوشنبه 8 تیر 1394 ساعت 06:13 ب.ظ http://pasazvesal.blogsky.com

چه خوشگل آدرسش رو بده بریم پیجش

bitaaa_2015

Matin دوشنبه 8 تیر 1394 ساعت 06:39 ب.ظ

Kojaye? Bia yahoo chat konim;)

چرا اینقده کم پیدایی؟
دیر دیدم. ببخشید

خانم آبی سه‌شنبه 9 تیر 1394 ساعت 12:36 ب.ظ http://mrsblue.blogsky.com

واای چه قشنگ! من همینطوری از تعریفات هم دلم باز شد.. به به!

اگه اینستا داری برو پیجش.
bitaaa_2015

افسانه سه‌شنبه 9 تیر 1394 ساعت 02:31 ب.ظ

سلام. من قبلا وبلاگ این خانمی که آدرس اینستاشو گذاشتی رو میخوندم.

ظرف و ظروف خوشگلش رو دیدی؟ اون پرنده های چینی با قاشقهای رنگ و وارنگ ؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد